منتقل شدیم

سلـــــــــــــــــــام به دوستای گلم

وب من منتقل شد به این آدرس:   http://yedokhtare.loxblog.com 

تو این آدرس جدید موضوعای زیادی هست  جمله:

نوع اس ام اس (عاشقانه،نفرتی،جک و سرکاری،پ ن پ و...)

متن های انگیلیسی با ترجمه

اخبار و عکس بازیگران هالیوود و سینمای ایران

انواع عکس(عاشقانه،حیوونای ملوس،طنز،جالب و...)

مطالب طنز

ضد دختر

ضد پسر

انواع شعرهای عاشقانه،تنهایی،نفرتی و...

مطالب و داستان های کوته عاشقانه


بهت اطمینان میدم که اگه اومدی به این آدرسم دسخالی بر نمیگردی و

مشتری دائم خودم میشی!!

 

اونایی هم که منو با آدرس http://dokhmaletahna.loxblog.com   لینک کردن بی زحمت آدرسو تغییر بدن

 

 



نظرات شما عزیزان:

gharibe
ساعت8:54---14 بهمن 1390
سلام
وبلاگ قشنگو زیبایی داری
از مطالبش خیلی خوشم اومد یه طور خاصی به دلم نشست
خیلی دوست دارم باهات تبادل لینک کنم
اگه قابل دونستی یه سر به ما هم بزن
gharibe.zio.ir
gharibe.zio.ir/link
یه روزی منم با همین قالبی که داری تو لوکس بلاگ وب ساخته بودم


ali
ساعت18:49---13 بهمن 1390
منو با نام
عشق for you
لینک کن اگه خاستی لینکت کنم خبر بده
tnx


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط نیلوفر

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 82
بازدید کل : 78362
تعداد مطالب : 2
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1